کتاب اصلی و لغات ضروری برای تافل به همراه معنی آنها از فایل زیر در ادامه دریافت نمایید.
مرور و یادگیری این لغات برای موفقیت در آزمون تافل و به ویژه آزمون دکتری تخصصی پیشنهاد می گردد.
این کتاب که از طرف وب سایت پی اچ دی تست و به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان آزمون دکتری قرار گرفته است می تواند نیاز داوطلبان این آزمون را تا حد زیادی برطرف نماید. داوطلبان می توانند با از فایل پیوست آنرا دریافت نمایند.
خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه دکتر محمدعلیعبدالوند و دکتر هاشم نیکومرام
به صورت فایل پاورپوینت و اسلاید می توانید از فایل پیوست زیر در ادامه دریافت نمایید.
دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی به ویژه در مقطع دکتری از بین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون دوره دکتری تخصصی برای سال تحصیلی جدید بر اساس دستورالعمل در فایل پیوست ذیل اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی خواهد نمود.
آزمون زبان عمومی همچنان که بسیاری از داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد یا سایر آزمون های زبان با آن برخورد داشته اند به گونه ای نیست که بتوان منبع جامع و کاملی برای آن معرفی کرد و معمولا سطح کلی آشنایی با زبان داوطلبان را محک می زنند. کتابهای زیر که به عنوان منابع مناسب زبان عمومی آزمون دکتری معرفی می گردند کتاب هایی است که دقیقا آزمون های زبان عمومی را در سطح دکتری یا کارشناسی ارشد هدف گیری نموده اند و تلاش کرده اند لغات و قواعد رایج این گونه آزمون ها را به صورت مشخص تری ارائه نمایند تا داوطلبانی که معمولا با مشکل صرف زمان بر روی درس زبان عمومی مواجه هستند فراغت بیشتری برای سایر دروس خود پیدا کنند.
سه مرحله برای ایجاد رابطه بین بازاریابی و ارزشها و جود دارد :
مرحله اول : بازاریابی و ارزشها متضاد همدیگر می شوند. بسیاری از
تجار براین باورند که احتیاجی به پذیرفتن ارزشهای بزرگ منشانه نیست زیرا
کارکردن متناسب با ارزشها هزینه ساز و محدودیت ها را بیشتر میکند.
مرحله دوم : متعادل سازیست. تجارت بازاریابی را بصورت رایج انجام میدهد و قسمتی از سودش را برای برنامه های اجتماعی وقف می کند.
مرحله سوم : یکپارچه سازیست.شرکت می خواهد با مجموعه ای از ارزشها
زندگی کند و این ارزش ها به شرکت شخصیت و هدف می دهد هیچ تفکیکی بین
بازاریابی و ارزشها قابل قبول نیست.
بازار یابی شاخه ای از اقتصاد و علوم اجتماعی است و ماموریت بازاریابان این
است که محصولات ، خدمات ، تجارت و راهکارهایی را توسعه دهند تا استاندارد
زندگی را بهبود بخشد.
ایجاد طبقه متوسط قوی برای هر کشوری مزیت بخش است.
هرچند بازاریابی در جامعه ما جوان است و خیلی ها معتقداند که هنوز در
مراحل اولیه بوده و بیشتر تولید محور است اما جهان پیرامون ما هر روز شاهد
تغییرات چشمگیری است و سازمانهایی که با این حرکت شتابنده هم مسیراند ،
پیروزترند.
بازاریابی 3 در ارتباط با پایداریست،گذاشتن اثر انگشت ماندگار در بازار برای تمامی نسل ها.
در عصر بازاریابی 3 ارزش سازمانها مدام در معرض بازرسی عموم است و در این میان دروغ و فریب کاری سازمانها جایی نخواهد داشت.
پاورپوینت کتاب نسل سوم بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین را می توانید از فایل پیوست دریافت نمایید.
نمونه سئوالات درس رفتار مصرف کننده کتاب دکتر روستا و عطیه بطحایی را همراه با پاسخ تشریحی می توانید در ادامه دریافت نمایید.این سئوالات تا فصل سیزدهم می باشد.